Wat gebeurt er met onze suggesties?

  • 29 juni 2020
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb een paar maanden geleden de overstap gemaakt van Rabobank zakelijk naar Knab. Ik was blij verrast door de open en persoonlijke communicatie. Ook het concept van deze community vond ik erg positief. 

Helaas ben ik inmiddels best wel teleurgesteld over de opvolging ervan. Het lijkt er op dat medewerkers het belangrijker vinden om de vragen af te doen met (standaard) antwoorden dan dat ze de serviceverlening ermee willen verbeteren. Dat vind ik erg jammer voor de tijd die we er allemaal in stoppen. Ik begrijp best dat sommige dingen moeilijk te realiseren zijn, maar juist de eenvoudige dingen zou je snel moeten oppakken (laaghangend fruit).

Een voorbeeld is de fout in de e-mail die verstuurd wordt als iemand gereageerd heeft op een post in deze community. Daarin staat een link “Bekijk hier direct zijn of haar reactie!”, maar die werkt niet meer omdat https://community.knab.nl blijkbaar is gewijzigd in https://open.knab.nl. Dit heb ik 2 maanden al gemeld en 2 weken later nog eens, maar ik krijg geen enkele reactie en er is niets aan gedaan. Terwijl dit toch een hele simpele wijziging is.

Een ander, maar wellicht moeilijker, punt is dat “alerts” voor bij/afschrijvingen pas 's nachts doorgegeven worden (zie https://open.knab.nl/topic/show?tid=676). Dat speelt al 3 jaar en is voor mij echt een afknapper voor een online bank als Knab. Heel veel andere banken geven dit wel direct door en Knab kan wel echte alerts sturen, maar blijkbaar (nog) niet voor willekeurige bij/afschrijvingen. 

Ik hoop dan ook dat ik hier geen standaard antwoord op krijg (ik begrijp dat jullie veel andere prioriteiten hebben), maar dat er daadwerkelijk iets mee gedaan wordt.


2 reacties

Reputatie 4
Badge

Het probleem met de foutieve link heb ik al tig keren gemeld en ook zonder enig resultaat of terugkoppeling.

Ik heb de vernieuwing van de community naar KNAB Open als een sterfhuisconstructie betiteld in een thread.  Klaarblijkelijk hebben meerdere deelnemers eenzelfde gevoel.:sleepy:

Reputatie 2
Badge

Ik herken met hier helemaal in, een paar jaar geleden was de community belangrijk en werd er veel gecommuniceerd via deze community.

 

Echter liepen er heel veel nieuwe functionaliteiten hopeloos uit, daarna kwam psd2 waarna de ontwikkeling (voor mijn gevoel)  zo ongeveer stil kwam te staan. Er was nergens meer capaciteit voor. 

 

Inmiddels wordt dit forum steeds verder op de achtergrond geschoven en ook steeds slechter gecommuniceerd. Ik vermoed dat ze hier ook binnenkort afscheid van gaan nemen.

 

Maar laten we hopen dat ik het toch mis heb, en laat de reactie van knab maar komen.... 

Reageer