Volgorde Bij- en afschrijvingen app t.o.v. browser

  • 6 juli 2020
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

Hallo,
Sinds kort ben ik lid bij Knab. Over het algemeen erg tevreden.

Wat mij echter vandaag is opgevallen vind ik erg vreemd en niet logisch.

 

De volgorde van de Bij- en afschrijvingen in de app komen niet overeen met de volgorde in de browser. Hierdoor was ik in veronderstelling geraakt dat iets niet betaald was terwijl dit wel gebeurd was. In de app staat de laatst gemaakte betaling niet boven aan zoals je zou verwachten.

Dat de volgorde niet chronologisch is in de app is nog tot daar aan toe, maar laat het dan op zijn minst overeen komen met de browser. maar het liefste anders om, de browser laat het wel op een logische volgorde zien.

Hebben meerdere mensen hier last van? Is er een manier om het te wijzigen?

 


1 reactie

Reputatie 3

Ja ik heb het zelfde probleem .. 

Slecht dat KNAB zoiets zelf niet door heeft .. ;)

Reageer