Vraag

Van Oud naar Nieuw Knab Open

  • 16 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 316 Bekeken

Reputatie 4
Badge

De openstaande punten overbrengen van de “Oude”omgeving naar de nieuwe omgeving


5 reacties

Reputatie 3

Beste @tonk44

Bedankt voor je suggestie.

Het is inderdaad de bedoeling dat de openstaande onderwerpen in een nieuw jasje worden overgezet naar de nieuwe omgeving in Knab Lab. 
Vind je het leuk om hier met ons over te praten? Laat het ons weten door een mail te sturen naar aanmelden@knab.nl. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie 

Reputatie 4
Badge

Beste @tonk44

Bedankt voor je suggestie.

Het is inderdaad de bedoeling dat de openstaande onderwerpen in een nieuw jasje worden overgezet naar de nieuwe omgeving in Knab Lab. 
Vind je het leuk om hier met ons over te praten? Laat het ons weten door een mail te sturen naar aanmelden@knab.nl. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie 

@Stefanie 

Overzetten?  De bedoeling mag dan wel aanwezig zijn maar een dergelijke belofte is ook door jullie geuit toen van een vorige forum(?) overgestapt is naar Knab Open. m.a.w. eerst zien en dan geloven..

Om er over te praten moet ik veel te ver reizen dus dat gaat het niet worden.

Reputatie 5
Badge

Ha, ha @tonk44 wie A zegt moet ook B zeggen. :stuck_out_tongue_winking_eye:  Dat geldt ook voor ons klanten. Maar even serieus: in dit artikel kun je direct in de eerste zin lezen “dat Knab op een aantal punten moeite heeft de eisen die consumenten tegenwoordig stellen aan bankieren bij te benen”. Dat moet een feest der herkenning voor je zijn. En zeer positief is natuurlijk dat Knab dit zelf ook (h)erkent én dat ze hier mee aan de slag willen. 

Knab wil (net als jij en ik) meer snelheid en daadkracht. En, zoals dus wordt gesteld “het gaat goed met Knab, maar we moeten intern dingen veranderen om efficiënter te werken”.

Aan ons als klanten om te kiezen in welke mate we inbreng willen geven (hoewel er natuurlijk ook al gewoon veel informatie bekend is).

Heb vertrouwen!    :punch:

Reputatie 4
Badge

@Walter 

Hoe kunnen we nou vertrouwen hebben in de chaos en onduidelijkheden die KNAB maar niet onder de knie krijgt.

Een van de grootste fouten is om een niet goed functionerend systeem te vervangen in plaats van het te verbeteren van de zwaktes

Reputatie 5
Badge

Juist dat artikel en het feit dat Knab met dezelfde kritische blik feitelijk exact hetzelfde zegt als jij geeft dat vertrouwen. Noem het vertrouwen of als je wilt “slechts” hoop. En hoewel er natuurlijk veel dingen sneller, beter of mooier kunnen gaan er ook gewoon heel veel dingen goed.

Je weet dat ik net een ervaring achter de rug heb bij een bank die echt veel slechter scoorde dan Knab (en dat was dan op de primaire processen).

Reageer