[suggestie’s]

  • 22 juni 2020
  • 7 reacties
  • 450 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een paar suggesties voor een aantal nieuwe mogelijke functies. Bij iedere suggestie geef ik een korte samenvatting wat die functie dan inhoud.

 

 

  • Apple Pay. (Hier is geen uitleg bij nodig denk ik?) 

 

  • Salaris verdeelfunctie. (Een salaris verdeelfunctie werkt als volgt de werkgever maakt geld over via een XML batch en levert een code erbij dat het een salarisbetaling is. De app herkent die code en maakt automatisch het geld over naar de gekozen rekeningen.

 

 

  • Mastercard Debit (dit is het zelfde als een Mastercard Creditcard maar ipv er een krediet aanhangt is het gewoon een betaalpas. En aangezien een Mastercard kaart  overal beter geaccepteerd wordt in het buitenland is dat ideaal. En daarnaast kan je er ook online betalingen meedoen.

 

 

  • Flexibele betaalpassen. (Met flexibele betaalpassen moet je als  eerste  kiezen of je Meastro / Mastercard Debit en kan kiezen en daarnaast kan kiezen vanaf welke rekening je kan betalen en die ook kan wijzigen. Dus dan hoef je niet bij elke rekening die je opent meteen een betaalpas te nemen.)

 

 

  • Een persoonlijke betaallink. Knab bied nu al betaalverzoeken aan. Maar een persoonlijke betaallink is net even anders. Met deze link kan de ontvanger zelf een bedrag kiezen en kiezen met welke betaalmethode je wil betalen. En de link kan nooit verlopen omdat deze persoonsgebonden is. Zo zou de link er uit kunnen zien: Knab.link/graafivar 

 

 

Als ik nog meer functies kan verzinnen komen deze onder dit topic. 

 

Stefanie 24 dagen geleden

Beste @GraafIvar, @readefries, @Arnoud

Allereerst bedankt voor jullie feedback en suggesties! Ik heb deze genoteerd. 

Op dit moment verzamelen we feedback en suggesties niet alleen via Knab Open, maar ook via onze servicedesk, via reviews, via klantonderzoeken, klant interviews en social media.
We laten nog niet genoeg aan klanten zien wat we daar precies mee doen.
We hebben wel al een idee hoe we denken dit te verbeteren, maar willen ook heel graag de mening van onze klanten hierover horen.
Vind jij het leuk om hier met ons over te praten? Laat het ons weten door een mail te sturen naar aanmelden@knab.nl, dan nemen we binnenkort contact met je op. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie 

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 1
  • iDin (iDin is een identificatiemiddel waarbij je identiteit en leeftijd  verifieert via je bank. 


 

  • Dark mode

 

  • meerdere betaalopties bij betaalverzoekjes. Denk dan bijvoorbeeld aan  Creditcard, Apple Pay, Paypal, Sofort.
Reputatie 2

Helemaal voor een betaalkaart van MasterCard (debit dus). Gewoon net als een Maestro kaart maar dan veel breder te gebruiken. 
 

Ik betaal (bijna) alles met een debit MasterCard (al dan niet via Apple Pay) en vind het aanbod daarvoor in NL veel te mager 

Reputatie 1

Daarnaast zou ik ook graag instant push notificaties willen ontvangen van alle mutaties op mijn rekeningen. Nu kan dat bij bijschrijvingen alleen vanaf een bepaald bedrag en die notificatie (of mail) wordt eens per dag verstuurd.

 

Ook lijkt het me handig om een totaaloverzicht-scherm te hebben waar je alle betalingen en stortingen kunt zien van al je rekeningen. Nu moet je tussen rekeningen switchen als je op zoek bent naar een bepaalde betaling. 

Reputatie 2

Die notificaties zijn zinloos als ze pas de volgende dag komen. Dan voegen ze geen waarde toe. Je krijgt ze ook als je in de tussentijd de app weer had geopend en je de transactie dus al hebt gezien. Ik begrijp niet zo goed het nut van notificaties in de huidige vorm. 

Reputatie 2

Die notificaties zijn zinloos als ze pas de volgende dag komen. Dan voegen ze geen waarde toe. Je krijgt ze ook als je in de tussentijd de app weer had geopend en je de transactie dus al hebt gezien. Ik begrijp niet zo goed het nut van notificaties in de huidige vorm. 

Dat is precies de discussie die ik al 2 maanden heb voortgezet op https://open.knab.nl/praat-en-denk-mee-38/snelheid-van-een-alert-676. Kunnen jullie svp daar op reageren, wellicht dat er dan actie ondernomen wordt. Ik vind dit echt een flinke tekortkoming van een online bank als Knab.

Reputatie 2

Beste @GraafIvar, @readefries, @Arnoud

Allereerst bedankt voor jullie feedback en suggesties! Ik heb deze genoteerd. 

Op dit moment verzamelen we feedback en suggesties niet alleen via Knab Open, maar ook via onze servicedesk, via reviews, via klantonderzoeken, klant interviews en social media.
We laten nog niet genoeg aan klanten zien wat we daar precies mee doen.
We hebben wel al een idee hoe we denken dit te verbeteren, maar willen ook heel graag de mening van onze klanten hierover horen.
Vind jij het leuk om hier met ons over te praten? Laat het ons weten door een mail te sturen naar aanmelden@knab.nl, dan nemen we binnenkort contact met je op. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie 

Reputatie 2

Hai,

• ik zou willen dat de potjes in het overzicht wel zichtbaar blijven maar dat je het saldo erin niet hoeft te laten zien en ook niet meegenomen wordt in het totaal saldo boven de rekening! Ipv het hele potje onzichtbaar te maken in het overzicht! 

• verder instant alerts 

• maar eerst Apple Pay 

groet,

Henry 

Reageer