Probleem met inloggen in browser

  • 24 november 2017
  • 3 reacties
  • 566 Bekeken

De app gebruik ik voornamelijk om even naar mijn saldo te kijken. Daadwerkelijk overboekingen doen via de app is echter iets heel anders. Meestal doe ik dat via de PC. Omdat ik 3 accounts heb bij KNAB (zakelijk, prive partner, prive ik) moet ik bovendien ook 3 gebruikersnamen en 3 wachtwoorden onthouden. Omdat die 3 wachtwoorden ook periodiek wijzigen, is dat best een gepruts.

Kan dat niet op een andere manier?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
De app gebruik ik voornamelijk om even naar mijn saldo te kijken. Daadwerkelijk overboekingen doen via de app is echter iets heel anders. Meestal doe ik dat via de PC. Omdat ik 3 accounts heb bij KNAB (zakelijk, prive partner, prive ik) moet ik bovendien ook 3 gebruikersnamen en 3 wachtwoorden onthouden. Omdat die 3 wachtwoorden ook periodiek wijzigen, is dat best een gepruts.

Kan dat niet op een andere manier?


Hi Fred, bedankt voor je reactie!

Als je een zakelijk en particulier account hebt, dan heb je hier dezelfde inloggevens voor. Het account van je partner is inderdaad wel een andere inlog (want die mag jij officieel ook niet beheren). Dus als het goed is heb jij 1 gebruikersnaam en 1 wachtwoord voor jouw zakelijke en particuliere account en heeft jouw partner ook 1 gebruikersnaam en wachtwoord. Het wijzigen van de wachtwoorden is inderdaad op dit moment nog wel periodiek. We kijken wel naar alternatieven voor de frequentie van wachtwoord wijzigingen. Lees meer hierover in dit topic.

Groet, Pam

In plaats van een QR code, die ik kan scannen met mijn app om zodoende toegang te krijgen op mijn PC tot de KNAB omgeving, krijg ik steeds alleen bovenstaand rechthoekje met KNAB erin vermeld te zien. Ik ken al één persoon die dat zelfde probleem ook steeds heeft, dit zal echter wel veel vaker voorkomen, waar ligt dit inlog probleem aan?

Gr. Lauame

Reputatie 2

Beste @Lauame

Bedankt voor je reactie. Graag reageer ik hierop. 

Dit probleem kan liggen aan het niet juist laden van de pagina of een cookie probleem. De eerste stap die je kan zetten is het verwijderen van de cookies van de Knab website en vervolgens de pagina herladen. Mocht dit niet lukken, dan zou je het inloggen ook nog in een andere browser kunnen proberen. 

ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 

Groet, Stefanie 

Reageer