Vraag

Is KNAB Open een sterfhuisconstructie ?

  • 5 augustus 2019
  • 10 reacties
  • 1972 Bekeken

Reputatie 4
Badge
Gezien het uitblijven van reacties door KNAB medewerkers lijkt dit forum een langzame dood te sterven. Hopelijk heb ik het mis 😥

10 reacties

Reputatie 2
Badge
Met €60 per jaar en de huidige rente denk ik voor KNAB in zijn geheel.
Reputatie 5
Badge +1
Gezien het uitblijven van reacties door KNAB medewerkers lijkt dit forum een langzame dood te sterven. Hopelijk heb ik het mis 😥Met €60 per jaar en de huidige rente denk ik voor KNAB in zijn geheel.

We zijn nog alive and kicking hoor Ton en Max!
Reputatie 4
Badge

Gezien het uitblijven van reacties door KNAB medewerkers lijkt dit forum een langzame dood te sterven. Hopelijk heb ik het mis 😥Met €60 per jaar en de huidige rente denk ik voor KNAB in zijn geheel.We zijn nog alive and kicking hoor Ton en Max!


nog alive ! Proef ik hier een ondertoon / twijfel ?
Reputatie 4
Badge

Hoe gaat KNAB Open verder ?

Reputatie 2

Geen idee maar dit forum heeft totaal geen toegevoegde waarde. Haast of nauwelijks geen respons op vragen en suggesties. (Of soms weken later) Niemand weet waar Knab mee bezig is of aan werkt.

 

Ik zit in mijn eerste jaar. Nu nog voor de helft van de prijs maar eigenlijk bied Knab niets meer dan bv MoneYou die op dit moment ook nog eens gratis is. En op sommigen vlakken vooruitstrevender. Wat ik bv handig vind bij hun is dat je met 1 pas uit verschillende potjes kan betalen en ook saldo in potjes kan verbergen en de inhoud niet in het totaal wordt meegenomen. Verder is de betaalrekening haast gelijkwaardig aan die van Knab. 
 

Dus Knab moet flink aan de bak om mij te behouden! 😉

 

 

Reputatie 4
Badge

Mijn vizier staat op de  “Regiobank” gericht. Gescheiden IBAn's voor spaarrekeningen en draait zelfs 24/7.

Reputatie 2

Beste @tonk44 en @Henrybla

Bedankt voor jullie reacties. Graag reageer ik hierop. 

Ik snap jullie reacties omtrent het forum. We zijn bezig met het kijken naar hoe we efficiënter feedback kunnen ophalen en verwerken. Zowel binnen als buiten Knab. We krijgen nu op veel verschillende manieren hele waardevolle feedback binnen. Bijvoorbeeld via onze Servicedesk, maar ook via reviews, klantonderzoeken, klantinterviews en social media. Op dit moment laten we nog niet genoeg aan klanten zien wat we daar precies mee doen. Dat kan echt beter!

Wellicht hebben jullie dit al in andere topics gelezen, we willen Knab Open gaan verbeteren en hebben zelf al een idee over hoe we dit kunnen doen. Maar we willen ook heel graag jullie mening hierover horen. Vinden jullie het leuk om hier met ons over te praten? Laat het ons dan weten door een mail te sturen naar aanmelden@knab.nl, dan nemen we binnenkort contact met je op. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie

Reputatie 4
Badge

@Stefanie , dit verhaal hebben we al vaker kunnen lezen maar er gebeurt weinig. Wie moet er nou interesse hebben om naar jullie toe te komen (om een bakkie te doen?) en vervolgens met lege handen huiswaarts keren.

En in coronatijd met mondkapjes op ?

Reputatie 2

Beste @tonk44

Er zijn inderdaad nog geen concrete stappen ondernomen. Dit komt doordat we onze leden de tijd willen geven om hun mening en input te geven en het ook tijd kost om een nieuw idee tot uitvoering te brengen. Ik vind het jammer om te lezen dat je er vanuit gaat dat we niks met je input gaan doen. We nemen dit initiatief juist omdat we van je willen weten hoe en wat we kunnen verbeteren om feeback en suggesties te innen en terug te koppelen aan onze klanten. Vooral ook van leden die al heel lang actief zijn. Daarnaast is het niet nodig om langs te komen op kantoor, we willen ook heel graag met je bellen. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie

Reputatie 4
Badge

@Stefanie  begin eens met de problemen gemeld op dit forum aan te pakken en op te lossen. Het is van de zotte dat bv er nog steeds een verkeer link meegestuurd wordt met de Email-melding.

Het probleem heeft zich ook voorgedaan direct na de overgang van de community naar Knab Open en was toen in een vloek en een zucht opgelost.  Jullie laten door gebrek aan zichtbare voortgang zien hoe weinig jullie dit forum interesseert.

Reageer