Beantwoord

Is het mogelijk om batch-betalingen te uploaden?



Toon eerste bericht

113 reacties

Reputatie 1
Badge

Is het een idee om hier ook even te bevestigen dat de plannen voor 2e heft van dit jaar op de planning staan?

 

Dit wordt namelijk wel genoemd door Lisa op deze pagina: https://open.knab.nl/praat-en-denk-mee-38/vertel-je-ons-over-jouw-eerste-jaar-bij-knab-2657

 

Ik denk dat hier veel mensen op zitten te wachten en naar uit kijken.

Reputatie 1

Ik ben heel benieuwd wanneer dit gaat gebeuren. Mijn transacties worden alleen maar meer, en tijdsbesparing zit er niet echt in.

Eigenlijk kan ik gewoon niet geloven dat een zakelijke rekening deze functie niet heeft. Zijn we nou echt met z’n allen dagelijks betalingen aan het overkloppen en ons niet aan het focussen op het runnen van de onderneming?

Hup, gas erop!

Reputatie 1
Badge

Ik ben heel benieuwd wanneer dit gaat gebeuren. Mijn transacties worden alleen maar meer, en tijdsbesparing zit er niet echt in.

Eigenlijk kan ik gewoon niet geloven dat een zakelijke rekening deze functie niet heeft. Zijn we nou echt met z’n allen dagelijks betalingen aan het overkloppen en ons niet aan het focussen op het runnen van de onderneming?

Hup, gas erop!

 

Inderdaad, maar ik denk dat dit platform niet de plek is om aandacht te vragen, laatste reactie van Knab is alweer 4 maanden geleden. Triest maar helaas realiteit. 

 

 

Hoeveel reacties zijn er nodig van gebruikers die dit gedeelte missen in hun betaal omgeving…...?

 

Het is allemaal dubbel werk, om het eerst in het boekhoudpakket in te vullen, en daarna handmatig de betalingen over te maken.

Reputatie 1
Badge

Hoeveel reacties zijn er nodig van gebruikers die dit gedeelte missen in hun betaal omgeving…...?

 

Het is allemaal dubbel werk, om het eerst in het boekhoudpakket in te vullen, en daarna handmatig de betalingen over te maken.

 

Het lijkt me dat hier heel veel mensen mee zitten, helaas doet knab daar verder niets aan. 

Bedankt voor jullie reacties. Graag reageer ik hierop. 

Op dit moment heeft het introduceren van batchbetalingen geen hoge prioriteit.

We hopen hier in tweede halfjaar van 2020 meer informatie over te kunnen verstrekken. 

Groet, Stefanie

Begrijp niet dat dit geen hoge prio heeft. Iets wat al decenia bestaat bij elke bank. Dit zorgt echt voor veel extra werk. Ik zit echt sterk te overwegen om over te stappen, want echt innovatief zijn jullie niet meer… Heb al geen enkele vernieuwing gezien de afgelopen maanden.

Ik heb dit onderwerp zo’n 2 jaar geleden al aangekaart, toen stond het al geloof ik al een half jaar op de agenda en nu dus nog steeds. Ik denk elke dag 3 keer in de chat vragen en 4x per dag mailen. Kan misschien helpen. Of Radar inschakelen.
Ik ben het met jullie eens; EEN ECHTE BANK ZOU DIT MOETEN HEBBEN.

Ik vind het onbegrijpelijk dat een bank, die zich verkoopt als innovatief en zich richt op ondernemers geen batchbetaling mogelijk maakt. Dit zou voor mij een dealbreaker kunnen worden in de toekomst. Tevens erger ik me rot aan die die vervelende random reader.   Kan dit niet net zoals bij Bunq met het scannnen van je hand?

Bedankt voor jullie reacties. Graag reageer ik hierop. 

Op dit moment heeft het introduceren van batchbetalingen geen hoge prioriteit.

We hopen hier in tweede halfjaar van 2020 meer informatie over te kunnen verstrekken. 

Groet, Stefanie

Dit gaat al een paar jaar zo.
Ik reken er niet meer op, tijd voor een andere bank.

Beste @Gert

Op dit moment ligt onze focus op het kunnen aanbieden van mobiel betalen. Deze functionaliteit laat overigens langer op zich wachten dan we hadden gehoopt. 
Wat betreft de Cardreader; deze heb je in principe niet meer nodig, maar het is nog wel mogelijk om de Cardreader te gebruiken. Zou je kunnen aangeven waar je deze voor hebt moeten gebruiken? Wellicht dat ik dan een alternatief kan toelichten. 

Met vriendelijke groeten, 
 

Stefanie

We hebben de overstap gemaakt naar een andere (duurder) ledenadministratiepakket mede om de transactiekosten te verlagen om via een batch om voordeliger uit te zijn. Tot mijn grote verbazing bestaat deze optie niet bij KNAB? We zijn nu genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere bank die het wel kan, iets waar we niet op zitten te wachten. 

Nu zie ik berichten over het "tweede helft 2020” maar dit soort beloftes zijn volgens dit lijntje 4 jaar geleden al gedaan. Is dit iets wat wel of niet in de pijpleiding zit of zijn we genoodzaakt te wisselen van bank?

Beste @Stefan - Bootcamp Lunetten

Allereerst wil ik graag aangeven dat ik snap dat het teleurstellend is dat we nog geen batchbetalingen aanbieden. Zoals eerder aangegeven hoop ik in dit tweede halfjaar meer informatie te kunnen verstrekken over het ontwikkelen van deze functionaliteit. Echter, er zijn op korte termijn geen plannen om deze functionaliteit te ontwikkelen omdat andere projecten een hogere prioriteit hebben. 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 

Groet, 

Stefanie

Reageer