Informatie op site niet duidelijk

  • 20 juni 2020
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Op de pagina https://www.knab.nl/betalen/mobiel-betalen staat onder “Veelgestelde vragen over mobiel betalen” ook de vraag “Hoeveel kan ik per dag maximaal overboeken via mijn Knab App?” In het hier gegeven antwoord staat dat er een maximum van 100.000 per dag geldt en dat bedragen boven 2.500 met de cardreader bevestigd moeten worden. Van die 2.500 is niet aangegeven dat het om het totaal per dag gaat; het antwoord lijkt  aan te geven dat het om losse overboekingen gaat en dat ik dus bijvoorbeeld twee keer 1.500 moet kunnen overboeken zonder de cardreader.

Overigens wijkt dit antwoord af van het antwoord via https://www.knab.nl/contact/veelgestelde-vragen > Mijn Knab > Knab App. Daar staat wel duidelijk dat het om een totaal per dag gaat.


2 reacties

Beste @gversluis

Bedankt voor je reactie. Graag reageer ik hierop. 

Ik snap je verwarring. Ik heb dit doorgegeven aan het team dat hierover gaat. 
Ik kom er bij je op terug zodra het is aangepast op de website. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie 

 

Beste @gversluis

De informatie is inmiddels aangepast op onze website. Zie ‘Veelgestelde vragen over mobiel betalen': https://www.knab.nl/betalen/mobiel-betalen 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie

Reageer