GESLOTEN: Geef je mening in de 'Knab App-poll'!


Reputatie 5
Badge +1
Om de Knab App nog beter en completer te maken hebben wij jullie stem nodig! Wij zijn namelijk erg benieuwd naar jullie behoeftes rondom de Knab App. Hieronder staan negen opties die wij eventueel kunnen bouwen en wij zien graag terug waar jullie prioriteit ligt!

Helaas kan ik niet garanderen dat het punt met de meeste stemmen ook daadwerkelijk als eerste toegevoegd gaat worden. Maar hier gaan we wel onze uiterste best voor doen!

Welke functie zie jij het liefste toegevoegd worden?


34 reacties

Ik kon namelijk geen 2 selecteren. Natuurlijk ook het bekijken van de aankomende incasso's.
Snelheid van de App verbeteren is geen feature, maar iets wat altijd al gedaan moet worden (het mag zeker sneller, het inloggen is echt veeeel te traag nu). Geef mij maar Apple Pay zo snel mogelijk! 🙂
Verschillende dingen:

- Terwijl ik een rekening bekijk zou ik graag het menu kunnen bedienen, zodat ik geplande betaalopdrachten kan zien. Nu moet ik eerst weer naar het overzicht van de rekeningen toe.
- Ik zou graag met de app een ideal betaalopdracht kunnen bevestigen van een betaling die ik doe op de PC. Al is het maar met een maximum van een paar 100 euro.
- Betaalopdrachten zou ik graag kunnen wijzigen nadat ze al bevestigd zijn. Ik heb bijvoorbeeld een paar betalingen vastgezet op datum van morgen maar kom erachter dat er morgen geen betalingen gedaan worden ivm hemelvaart. Zou nu graag in de app gewoon de betaling selecteren en een knop hebben 'nu uitvoeren' Dan is de betaling meteen weg.
Notificatie na bijschrijven van een bedrag op de rekening.
Notificatie na bijschrijven van een bedrag op de rekening.

Dat kan al.
Overzicht van geplande/geagendeerde betalingen cq. toekomstige incasso's per rekening, Meldingen van ingest. alerts ontvangen via de app, Schermrotatie cq. inzoomen /vergroten berichten tbv. betere leesbaarheid, Autom. uitloggen bij afsluiten app.
ik mis vooral dat je via de app gedane transacties niet als pdf kunt sturen, aangezien je ook geen printscreen kunt maken.
Reputatie 2
Badge
Misschien ligt het aan mij, maar is een app niet ontworpen om onderweg iets (spoed) te betalen met nog een paar beperkte functionaliteiten? Niet om je complete financiële administratie mee te doen. Daar heb je toch een laptop/desktop voor?
De app wordt er alleen maar trager door.
Een app die trager wordt, komt niet door extra functies, lijkt me meer een verbindings probleem. Verder zijn de recente telefoons zo compleet en dan ook nog de snelle 4 G verbindingen, dat je geen laptop/desktop meer hoeft te gebruiken. Dus hoe completer de app, des te meer tevreden mensen?
Ideal betalingen doen via de app (bijvoorbeeld met een qrcode wat de ing app doet). Superhandig
Saldo inzien
Contactloos mobiel betalen
"Tikkie" functionaliteit
1. Ideal betaling met inlogcode kunnen doen
2. Aankomende incasso's kunnen zien
3. Screenshot van een betaling mogelijk maken of anderszins kunnen delen
4. Uitloggen bij exit vd app
5. Tikkie incassomogelijkheid invoeren
1. Aankomende incasso's zien
2. Creditcard overzicht
Een van de dingen die wél goed waren bij mijn vorige bank: je kon je abonneren op een berichtje zodra er een bepaald bedrag(bijvoorbeeld boven € 250,-) binnenkwam. Dat gebeurde à la minute en niet zoals nu bij Knab aan het eind van de dag, en bovendien is het de optelsom van zaken die die dag binnenkwamen. Dat kan beter. Deze constructie is (naar mijn bescheiden mening) weinig zinvol.
Een betaalverzoek versturen. Handig als je mensen om je heen iets voorgeschoten hebt op een terras of na een etentje.
Er is niet bepaald massaal gestemd, vrienden van Knab. Misschien heeft de pol nog wat extra aandacht nodig?
Reputatie 2
Badge
Zojuist een melding gekregen dat er een nieuwe versie geïnstalleerd was. Versie 2.3.2. 'k Had gehoopt dat de vingerscanner nu eindelijk zou werken. Helaas.
Toch maar weer ontkoppeld, verwijderd, opgeschoond, geïnstalleerd en weer gekoppeld. Nog steeds geen vingerscanner mogelijkheid.
(Samsung Galaxy Alpha, met werkende vingerscanner)
Alle betalingen koppelen aan een door jullie verstuurde sms ipv de wat ouderwetse identifier. Zo doet ING het ook bijvoorbeeld. En als zij het kunnen ...
Reputatie 6
Badge +2
Verschillende dingen:

- Terwijl ik een rekening bekijk zou ik graag het menu kunnen bedienen, zodat ik geplande betaalopdrachten kan zien. Nu moet ik eerst weer naar het overzicht van de rekeningen toe.
- Ik zou graag met de app een ideal betaalopdracht kunnen bevestigen van een betaling die ik doe op de PC. Al is het maar met een maximum van een paar 100 euro.
- Betaalopdrachten zou ik graag kunnen wijzigen nadat ze al bevestigd zijn. Ik heb bijvoorbeeld een paar betalingen vastgezet op datum van morgen maar kom erachter dat er morgen geen betalingen gedaan worden ivm hemelvaart. Zou nu graag in de app gewoon de betaling selecteren en een knop hebben 'nu uitvoeren' Dan is de betaling meteen weg.


Dank voor je feedback!

- Wat betreft het eerste punt, we gaan in de gaten houden of meer klanten deze functionaliteit missen.
- IDeal betaal opdracht kunnen bevestigen via de pc: we zijn bezig met het ontwikkelen van QR code.
- Wijzigen van geplande overboekingen vind ik een heel goed punt! Gaan we naar kijken.

Groet Pam
Reputatie 6
Badge +2
Overzicht van geplande/geagendeerde betalingen cq. toekomstige incasso's per rekening, Meldingen van ingest. alerts ontvangen via de app, Schermrotatie cq. inzoomen /vergroten berichten tbv. betere leesbaarheid, Autom. uitloggen bij afsluiten app.

Hi! Dank voor je feedback. Het overzicht van geplande overboekingen / incasso's per rekening, is een goed punt. We gaan hiernaar kijken. Wat betreft meldingen van ingestelde alerts, zal opgelost worden. Je kunt eventueel kijken bij instellingen van je telefoon of de push meldingen aan of uit staan. We gaan kijken of dit in de App ingebouwd kan worden.

Wat betreft het niet-automatisch uitloggen in de App, we hebben hier bewust voor gekozen. De reden is dat veel mensen nog even switchen naar een andere app als ze een betaling aan het doen zijn. Vaak beginnen ze met het invoeren van een betaling en switchen dan nog even naar hun mailprogramma om bijvoorbeeld het factuurnummer of IBAN op te zoeken. Als ze vervolgens weer terugkeren naar de app is het vervelend dat ze uitgelogd zijn. Wel is het zo dat je na en paar minuten automatisch wordt uitgelogd. de sessie blijft dus niet oneindig lang open staan. Overigens raden wij je altijd aan om uit te loggen als je klaar bent met gebruik van de app.

Groet, Pam
Reputatie 6
Badge +2
Misschien ligt het aan mij, maar is een app niet ontworpen om onderweg iets (spoed) te betalen met nog een paar beperkte functionaliteiten? Niet om je complete financiële administratie mee te doen. Daar heb je toch een laptop/desktop voor?
De app wordt er alleen maar trager door.


Hi MaxH! Dank voor je mening. Wat betreft de snelheid, we zijn ermee bezig om te onderzoeken hoe we dit kunnen optimaliseren.
Reputatie 6
Badge +2
Ideal betalingen doen via de app (bijvoorbeeld met een qrcode wat de ing app doet). Superhandig

Zijn we mee bezig! 🙂
Reputatie 6
Badge +2
1. Ideal betaling met inlogcode kunnen doen
2. Aankomende incasso's kunnen zien
3. Screenshot van een betaling mogelijk maken of anderszins kunnen delen
4. Uitloggen bij exit vd app
5. Tikkie incassomogelijkheid invoeren


Dank voor je feedback Bert! Goede punten. Er staan zeker punten tussen die we gaan implementeren. Hou de ontwikkelingen in de gaten via de community of de Playstore. 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Er is niet bepaald massaal gestemd, vrienden van Knab. Misschien heeft de pol nog wat extra aandacht nodig?

Hi Pieter, dank voor je suggesties en je feedback over de poll. We hebben via Facebook ook nog heel wat reacties binnen gekregen. Deze zullen we in ieder geval bundelen met de reacties via de Community. Zodra er een uitslag is laten we het hier weten!
Reputatie 6
Badge +2
Zojuist een melding gekregen dat er een nieuwe versie geïnstalleerd was. Versie 2.3.2. 'k Had gehoopt dat de vingerscanner nu eindelijk zou werken. Helaas.
Toch maar weer ontkoppeld, verwijderd, opgeschoond, geïnstalleerd en weer gekoppeld. Nog steeds geen vingerscanner mogelijkheid.
(Samsung Galaxy Alpha, met werkende vingerscanner)


Hi Max, kan het hiermee te maken hebben:

Op je telefoon moet minimaal Android versie 6.0 geïnstalleerd staan om de vingerafdrukscanner te kunnen gebruiken in de Knab App.

Heb je een Android-toestel met een vingerafdrukscanner en de juiste Androidversie en kun je de vingerafdrukscanner toch niet inschakelen? Dan wordt je toestel niet ondersteund. Dit is bijvoorbeeld het geval bij de Samsung Galaxy S5 en Note 4. Dit heeft een technische oorzaak en ligt niet aan de Knab App of aan je toestel.


groet, Pam

Reageer