Garmin Pay

  • 23 november 2018
  • 21 reacties
  • 22910 Bekeken

Dag forumleden,
Ik heb een Garmin horloge met daarop de mogelijkheid te betalen. Deze smartwatches hebben een Garmin Pay portemonnee en kunnen gekoppeld worden aan een bankrekening. Helaas staat KNAB nog niet in het rijtje van ondersteunde banken.

https://www.garmin.com/nl-NL/garminpay/banks/

Stefanie 2 uur geleden

Beste leden,

Laat ik vooropstellen dat ik al jullie reacties rondom mobiel betalen begrijp. Op dit moment zijn we nog steeds druk bezig om de fundering van mobiel betalen te ontwikkelen en kunnen we dus helaas nog niks delen.

Knab Open wordt verbeterd
Knab Open is de plek waar klanten vragen kunnen stellen, waar we kennis met jullie delen, onze nieuwe features, producten en diensten laten zien en waar jullie feedback en suggesties achter kunnen laten. Maar de laatste tijd merken we dat het niet werkt zoals we dat voor ogen hadden en het proces beter kan. Daarom hebben we besloten om Knab Open te verbeteren. Dit doen we stapsgewijs. 

Wat betekent dit? 
Dit betekent uiteraard niet dat we stoppen met luisteren naar onze klanten. We passen de manier waarop feedback ophalen en verwerken aan en verplaatsen het van Knab Open naar Knab Lab. Hier kun je je mening geven over nieuwe producten en diensten. En kun je lezen wat wij met deze feedback hebben gedaan. De onderwerpen die nu al op Knab Lab staan zijn mobiel betalen, zakelijke creditcard en opnieuw identificeren. Om die reden sluiten we deze topics in Knab Open voor reacties. Heb je nog wel een opmerking, tip of suggestie met betrekking tot deze onderwerpen? Laat het ons weten via Knab Lab! Dit kan bijvoorbeeld via de knop ‘geef je mening’ of het formulier aan de rechterkant van de pagina. 

Laat weten wat je ervan vindt!
We horen ook graag jouw mening over hoe we het best feedback van onze klanten kunnen opvragen en verwerken. Vind jij het leuk om hier met ons over te praten? Stuur dan een e-mail naar aanmelden@knab.nl, dan nemen we binnenkort contact met je op.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, 

Stefanie

Bekijk originele reactie

This topic has been closed for comments

21 reacties

Ook ik heb een GArmin horologe en zou graag zien dat KNAB betalingen gaan ondersteunen. Weet iemand of er plannen zijn om dit te gaan doen?
Reputatie 6
Badge +2
Ook ik heb een GArmin horologe en zou graag zien dat KNAB betalingen gaan ondersteunen. Weet iemand of er plannen zijn om dit te gaan doen?

Hi Joshua, helaas zijn hier nog geen concrete plannen voor. Groet, Pam
Wat raar dat hier nog geen concrete plannen voor zijn. Knab is in mijn ogen toch de bank bij uitstek die dit soort nieuwe technieken moet omarmen en mijn ogen voorop zou moeten lopen hiermee.
Dit dacht ik ook! Andere banken blijken toch sneller met ontwikkelingen mee te gaan dan KNAB.

Inmiddels 9 maanden verder en nog steeds geen nieuws. Wellicht op zoek naar een andere bank. Voor mijn gevoel biedt knab niet dat extra wat ik had gedacht. Jammer.

Wordt de implementatie van Garmin Pay wel meegenomen als andere vormen zoals Apple pay worden geimplenteerd bij Knab?

Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice van KNAB. Ze geven aan dat ze in 2020 Apple-, Google- & Samsung pay willen uitrollen. Op dit moment is het niet duidelijk wanneer en of garmin pay uitgerold gaat worden. Ik ben zeer teleurgesteld.

Mij was verteld dat als men dit soort diensten ging uitrollen, dan meteen alle diensten werden meegenomen. Nu heb ik een smartwatch met NFC waar ik niks aan heb. Misschien toch overstappen?

Is er al meer bekend over Garmin Pay met Knab? 

Inmiddels heb ik ook ABN er weer bijgenomen, omdat Knab toch een aantal nadelen heeft.

Wel laat ik mijn spaarrekening, huishoudrekening en investeringsrekening bij KNAB staan.

Echter heb ik geen zin om bij ABN nog eens een huishoudrekening te openen, met een extra betaalpas en extra kosten, omdat Garmin Pay niet werkt! 

Het zou fijn zijn als ook dit gaat werken.

Ik heb een Rabo DirectPakket aangevraagd, kost 1,55 per maand en je krijgt een rekening met betaalpas, en je kan contactloos betalen met Android en ook Garmin Pay.

Reputatie 2

Beste @MichielP80

Bedankt voor je reactie. Graag reageer ik hierop. 

Net zoals bij Android Pay, is er weinig vraag naar Garmin Pay. Op dit moment zijn er daarom ook geen plannen om Garmin Pay te introduceren. Het is wel altijd goed om je suggestie bij ons te laten registreren via onze Servicedesk. Je kan contact met ons opnemen via de chat in je Knab app of via 020 303 1600. Zie ook mijn antwoord op je vraag over de introductie van Android Pay hier

Groet, 
Stefanie 

Ik vraag me dan af hoe jullie weten dat er weinig vraag naar is. Ook ik zit al met smart te wachten tot garmin pay geintroduceerd wordt bij een bank waar je het zou verwachten.. Ik heb inmiddels ook maar een rekening geopend bij een andere bank omdat de ontwikkelingen/vernieuwingen bij de knab tegenvallen voor een bank die zich voordoet als een vernieuwende bank. 

GOED NIEUWS!!!

ik weet niet of KNAB het zelf ook al weet, maar de bank gaat via via iets vooruit. 
Ik heb vandaag mijn eerste betaling uit kunnen voeren met mijn Garmin horloge. 
Door de nieuwe creditcard (maestro) van Knab te koppelen aan mijn Garmin. 
 

Echt ideaal, nu nog de betaalrekening er aan kunnen koppelen en APPLE-Pay in voeren en jullie zijn Knab goed bezig.

+1 voor Garmin Pay.

 

Zojuist mijn prachtige Garmin Fenis 6 uit mogen pakken.

Helaas kom ik noodgedwongen op dit forum terecht, omdat Garmin Pay niet gekoppeld kan worden.

Hopelijk maken jullie dit snel  in orde.

+1 voor Garmin pay

 

Ook ik betreur dat dit soort diensten niet beschikbaar zijn bij Knab. Wellicht in de toekomst overstappen

Reputatie 2

Beste @joël

Alle suggesties die binnen komen van (potentiele) klanten houden we bij. Hoe meer vraag is naar een functionaliteit of update, hoe hoger deze op onze prioriteitenlijst komt te staan. Jammer om te horen dat je bij een andere bank inmiddels een rekening hebt geopend. 

Groet, Stefanie

Ik zit ook te denken aan overstappen, omdat Garmin pay niet ondersteund wordt. Erg jammer, want verder is het een fijne bank

Reputatie 2

Beste @roelwymenga

Wellicht heb je het al in de voorgaande reacties gelezen, maar het is wel mogelijk om Garmin Pay te koppelen aan de Knab creditcard. 
We zijn bezig met het ontwikkelen van mobiel betalen. Er wordt gekeken naar alle vormen van mobiel betalen. Welke we uiteindelijk wel en niet gaan ondersteunen kan ik op dit moment nog geen uitspraken over doen. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie

Ik zou willen overstappen van ABN naar Knab. Wel een vereiste is dat mobiel, Garmin of laks Play. Ik begrijp dat dit nog niet ondersteund wordt.

Stephanie, kun je een concrete planning communiceren ipv dat er aan de basis gewerkt wordt?

het wekt niet veel vertrouwen als er nog aan de basis gewerkt moet worden 

Reputatie 2

Beste @HansR

Op dit moment kan ik helaas nog geen planning communiceren wat betreft de introductie van mobiel betalen. Maar ik verwacht hier binnen nu en 3 weken op terug te kunnen komen. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie

Beste @HansR

Op dit moment kan ik helaas nog geen planning communiceren wat betreft de introductie van mobiel betalen. Maar ik verwacht hier binnen nu en 3 weken op terug te kunnen komen. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie

@Stefanie , Heb je al een update met betrekking tot dit onderwerp? Of hebben jullie meer tijd nodig dat de 3 weken die je eerder aangaf? Wat betreft het koppelen van je credit card aan Garmin Pay , daarvan was ik op de hoogte. Alleen wordt je creditcard niet op alle plekken geaccepteerd, dus ik zou het heel fijn vinden als jullie mobiel betalen gaan ondersteunen (Garmin pay, Apple pay en Google pay).

 

Alvast bedankt voor je reactie.

Reputatie 2

Beste leden,

Laat ik vooropstellen dat ik al jullie reacties rondom mobiel betalen begrijp. Op dit moment zijn we nog steeds druk bezig om de fundering van mobiel betalen te ontwikkelen en kunnen we dus helaas nog niks delen.

Knab Open wordt verbeterd
Knab Open is de plek waar klanten vragen kunnen stellen, waar we kennis met jullie delen, onze nieuwe features, producten en diensten laten zien en waar jullie feedback en suggesties achter kunnen laten. Maar de laatste tijd merken we dat het niet werkt zoals we dat voor ogen hadden en het proces beter kan. Daarom hebben we besloten om Knab Open te verbeteren. Dit doen we stapsgewijs. 

Wat betekent dit? 
Dit betekent uiteraard niet dat we stoppen met luisteren naar onze klanten. We passen de manier waarop feedback ophalen en verwerken aan en verplaatsen het van Knab Open naar Knab Lab. Hier kun je je mening geven over nieuwe producten en diensten. En kun je lezen wat wij met deze feedback hebben gedaan. De onderwerpen die nu al op Knab Lab staan zijn mobiel betalen, zakelijke creditcard en opnieuw identificeren. Om die reden sluiten we deze topics in Knab Open voor reacties. Heb je nog wel een opmerking, tip of suggestie met betrekking tot deze onderwerpen? Laat het ons weten via Knab Lab! Dit kan bijvoorbeeld via de knop ‘geef je mening’ of het formulier aan de rechterkant van de pagina. 

Laat weten wat je ervan vindt!
We horen ook graag jouw mening over hoe we het best feedback van onze klanten kunnen opvragen en verwerken. Vind jij het leuk om hier met ons over te praten? Stuur dan een e-mail naar aanmelden@knab.nl, dan nemen we binnenkort contact met je op.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, 

Stefanie