Apple Pay


Reputatie 1
Wie gaat eerder zijn, Knab of ING?

Stefanie 3 uur geleden

Beste leden,

Laat ik vooropstellen dat ik al jullie reacties rondom mobiel betalen begrijp. Op dit moment zijn we nog steeds druk bezig om de fundering van mobiel betalen te ontwikkelen en kunnen we dus helaas nog niks delen.

Knab Open wordt verbeterd
Knab Open is de plek waar klanten vragen kunnen stellen, waar we kennis met jullie delen, onze nieuwe features, producten en diensten laten zien en waar jullie feedback en suggesties achter kunnen laten. Maar de laatste tijd merken we dat het niet werkt zoals we dat voor ogen hadden en het proces beter kan. Daarom hebben we besloten om Knab Open te verbeteren. Dit doen we stapsgewijs. 

Wat betekent dit? 
Dit betekent uiteraard niet dat we stoppen met luisteren naar onze klanten. We passen de manier waarop feedback ophalen en verwerken aan en verplaatsen het van Knab Open naar Knab Lab. Hier kun je je mening geven over nieuwe producten en diensten. En kun je lezen wat wij met deze feedback hebben gedaan. De onderwerpen die nu al op Knab Lab staan zijn mobiel betalen, zakelijke creditcard en opnieuw identificeren. Om die reden sluiten we deze topics in Knab Open voor reacties. Heb je nog wel een opmerking, tip of suggestie met betrekking tot deze onderwerpen? Laat het ons weten via Knab Lab! Dit kan bijvoorbeeld via de knop ‘geef je mening’ of het formulier aan de rechterkant van de pagina. 

Laat weten wat je ervan vindt!
We horen ook graag jouw mening over hoe we het best feedback van onze klanten kunnen opvragen en verwerken. Vind jij het leuk om hier met ons over te praten? Stuur dan een e-mail naar aanmelden@knab.nl, dan nemen we binnenkort contact met je op.

Alvast bedankt!

Bekijk originele reactie

This topic has been closed for comments

201 reacties

Reputatie 2

Beste leden,

Laat ik vooropstellen dat ik al jullie reacties rondom mobiel betalen begrijp. Op dit moment zijn we nog steeds druk bezig om de fundering van mobiel betalen te ontwikkelen en kunnen we dus helaas nog niks delen.

Knab Open wordt verbeterd
Knab Open is de plek waar klanten vragen kunnen stellen, waar we kennis met jullie delen, onze nieuwe features, producten en diensten laten zien en waar jullie feedback en suggesties achter kunnen laten. Maar de laatste tijd merken we dat het niet werkt zoals we dat voor ogen hadden en het proces beter kan. Daarom hebben we besloten om Knab Open te verbeteren. Dit doen we stapsgewijs. 

Wat betekent dit? 
Dit betekent uiteraard niet dat we stoppen met luisteren naar onze klanten. We passen de manier waarop feedback ophalen en verwerken aan en verplaatsen het van Knab Open naar Knab Lab. Hier kun je je mening geven over nieuwe producten en diensten. En kun je lezen wat wij met deze feedback hebben gedaan. De onderwerpen die nu al op Knab Lab staan zijn mobiel betalen, zakelijke creditcard en opnieuw identificeren. Om die reden sluiten we deze topics in Knab Open voor reacties. Heb je nog wel een opmerking, tip of suggestie met betrekking tot deze onderwerpen? Laat het ons weten via Knab Lab! Dit kan bijvoorbeeld via de knop ‘geef je mening’ of het formulier aan de rechterkant van de pagina. 

Laat weten wat je ervan vindt!
We horen ook graag jouw mening over hoe we het best feedback van onze klanten kunnen opvragen en verwerken. Vind jij het leuk om hier met ons over te praten? Stuur dan een e-mail naar aanmelden@knab.nl, dan nemen we binnenkort contact met je op.

Alvast bedankt!

Reputatie 2

Heb een negatieve reactie achter gelaten op Trustpilot met een aantal van de dingen waar we als klant op wachten zoals Apple Pay. Weer geen concrete  timing op alle wnesen maar applepay komt “binnenkort”. En ook dat is weer vaag…..

 

Ja jammer alles. Ik ben alweer bij bunq .. 

Niet dat daar alles goed gaat maar ja .. Ook daar is de communicatie niet super maar de Apple Pay wel .. 🤪😂

Reputatie 1

Heb een negatieve reactie achter gelaten op Trustpilot met een aantal van de dingen waar we als klant op wachten zoals Apple Pay. Weer geen concrete  timing op alle wnesen maar applepay komt “binnenkort”. En ook dat is weer vaag…..

Zou ook heel graag willen weten waar ik aan toe ben als klant.

Ik volg dit topic al heel lang, echter nog steeds onduidelijkheden omtrent implementatie Apple Pay. 

Paar weken geleden had ik na bericht van Knab de illusie dat er wat meer duidelijkheid zou komen maar helaas…

Ook ik overweeg over te stappen. Begrijp echt niet dat er zo slecht over gecommuniceerd wordt. Juist nu met corona zou dit extra aandacht moeten krijgen aangezien ik voor mijn gevoel de enige ben die als Knab klant de fysieke knoppen van een pinapparaat aanraak in een winkel als het limiet weer is bereikt…. Knab lullig

Reputatie 1

Beste @timokirchjunger@Marco90@Henrybla

Bedankt voor jullie geduld.

Eerder heb ik aangegeven dat we bezig zijn met de fundering van mobiel betalen te ontwikkelen. Dit is een lopend proces. 
Daarnaast zijn we nu bezig met onderhandelingen rondom mobiel betalen, zoals contractuele onderhandelingen en officiele communicatie rondom mobiel betalen. 
Dit betekent dat we een stap dichterbij de introductie van mobiel betalen zijn. 

@timokirchjunger, het was niet mijn bedoeling om het idee te wekken dat we binnen 3 weken mobiel betalen zouden lanceren, maar om meer informatie te geven rondom het proces. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie 

Is er ondertussen al iets meer bekend? Zijn weer 2 weken verder....

Reputatie 2

LOL.. ze maken het wel heel bont nu…. 3 weken gelden met een melding “nou nou nou over 3 weken kan ik EINDELIJK wat aankondigen”…. En kan iemand me nu vertellen wat precies deze aankondiging was? 

 

Ik lees namelijk nog steeds “we zijn er echt super druk mee bezig”…. iets wat we al meer dan een jaar kunnen lezen. 

Reputatie 2

https://bieb.knab.nl/inkomsten-uitgaven/mobiel-betalen-bij-knab-jullie-mening-en-onze-vervolgstappen


Nutteloos wederom. .. eind 2020!  Ze zeggen verder niets. Bla bla .. 😉

Inderdaad, net gelezen en wat een waardeloos artikel. Er staat voor de zoveelste keer dat klanten graag willen over het wat en wanneer. Maar wederom geen duidelijkheid hierover….

Idd .. ben er klaar mee. Heb nu nog een travelcard bij Bunq, overweeg in te stappen in een bunqpack voor 5 euro, daarnaast gebruik ik MoneYou. Moet zeggen dat zelfs MoneYou al verder is dan Knab. 
 

Erg teleurstellend hier .. en daar betaal je ook nog voor .. 

Reputatie 1

https://bieb.knab.nl/inkomsten-uitgaven/mobiel-betalen-bij-knab-jullie-mening-en-onze-vervolgstappen


Nutteloos wederom. .. eind 2020!  Ze zeggen verder niets. Bla bla .. 😉

Inderdaad, net gelezen en wat een waardeloos artikel. Er staat voor de zoveelste keer dat klanten graag willen over het wat en wanneer. Maar wederom geen duidelijkheid hierover….

Reputatie 1

Dit duurt me allemaal veel te lang. Anders banken zijn veel sneller.

Ik stap in ieder geval prive over na een andere bank.

Reputatie 2

https://bieb.knab.nl/inkomsten-uitgaven/mobiel-betalen-bij-knab-jullie-mening-en-onze-vervolgstappen


Nutteloos wederom. .. eind 2020!  Ze zeggen verder niets. Bla bla .. 😉

Reputatie 3
Badge

https://bieb.knab.nl/inkomsten-uitgaven/mobiel-betalen-bij-knab-jullie-mening-en-onze-vervolgstappen

Reputatie 2

Huh eind van het jaar? 😓🙄 Sorry ik haak nu definitief af .. 

Wat een teleurstelling ..

 

 

 

 

Reputatie 2

Ik denk ook niet dat iemand verwacht had dat er daadwerkelijk iets nieuws zou zijn. Enkel hoop .. 

Jammer dat Bunq niet die online vooruitstrevende bank is waar ze voor “denken” te staan. 

En zelfs informatie geef je niet, enkel nietszeggende antwoorden waar niemand iets aan heeft .. 
 

😢

Reputatie 2

Beste @timokirchjunger, @Marco90, @Henrybla

Bedankt voor jullie geduld.

Eerder heb ik aangegeven dat we bezig zijn met de fundering van mobiel betalen te ontwikkelen. Dit is een lopend proces. 
Daarnaast zijn we nu bezig met onderhandelingen rondom mobiel betalen, zoals contractuele onderhandelingen en officiele communicatie rondom mobiel betalen. 
Dit betekent dat we een stap dichterbij de introductie van mobiel betalen zijn. 

@timokirchjunger, het was niet mijn bedoeling om het idee te wekken dat we binnen 3 weken mobiel betalen zouden lanceren, maar om meer informatie te geven rondom het proces. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie 

Reputatie 1

Ze is stiekem op vakantie gegaan! 😂😂😂 Hopelijk zien we haar hier binnenkort weer om ons waarschijnlijk  wederom nieuwe HOOP te geven! 😉

Had even contact gehad via Facebook met KNAB en daar werd aangegeven dat ze de 3 weken niet gingen halen en er dus geen nieuws is vandaag helaas. We moeten nog even wachten.

 

Ik zie dat mijn collega inderdaad heeft aangegeven dat zij hoopt binnen 3 weken nieuws te hebben over de introductie van Apple Pay, dat had ik namelijk ook gehoopt. Helaas is er nog geen nieuws wat betreft Apple Pay en moet ik je vragen om nog even te wachten. Als we meer weten dan laten wij dit uiteraard aan onze klanten weten. Ik zal mijn collega ook vragen om op Knab open een update te geven wat betreft haar reactie. Groet, Bob

 

Reputatie 2

Ze is stiekem op vakantie gegaan! 😂😂😂 Hopelijk zien we haar hier binnenkort weer om ons waarschijnlijk  wederom nieuwe HOOP te geven! 😉

Reputatie 1

Beste @nnvanleeuwen @susansn @AnnitadeV

Ik snap jullie reacties volkomen. Ook wij zouden deze functionaliteit heel graag nu willen aanbieden.
We zijn er druk mee bezig, ik hoop binnen nu en 3 weken nieuwe informatie te kunnen verstrekken omtrent de introductie van mobiel betalen. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie 

Is er ondertussen al iets meer bekend?

Reputatie 1

Beste @nnvanleeuwen @susansn @AnnitadeV

Ik snap jullie reacties volkomen. Ook wij zouden deze functionaliteit heel graag nu willen aanbieden.
We zijn er druk mee bezig, ik hoop binnen nu en 3 weken nieuwe informatie te kunnen verstrekken omtrent de introductie van mobiel betalen. 

Met vriendelijke groet, 

Stefanie 


 

 

Reputatie 1

Verwacht er maar niet teveel van. Zojuist via de chat nog gevraagd over Apple Pay maar ze kunnen nog niks melden. 

Reputatie 3
Badge

Ben benieuwd komende week : ) 

Geef ze even de tijd. 14 dagen gelden is er geschreven dat ze binnen drie weken hopelijk meer weten.

Lol .. jij hebt er nog steeds vertrouwen in lees ik! 😅

Ach, hoop doet leven :sunglasses:  Al weet ik niet of het helpt :grin:

Het duurt mij te lang. Zojuist rekening opgezegd en overgestapt naar ING. Nog goedkoper ook!

Reputatie 2

Geef ze even de tijd. 14 dagen gelden is er geschreven dat ze binnen drie weken hopelijk meer weten.

Lol .. jij hebt er nog steeds vertrouwen in lees ik! 😅

Geef ze even de tijd. 14 dagen gelden is er geschreven dat ze binnen drie weken hopelijk meer weten.