Blog

Hoe jij ons hielp met... De nieuwe spaardoelen-functionaliteit

  • 27 augustus 2019
  • 0 reacties
  • 136 Bekeken

Knab is de enige Nederlandse bank waar je zonder extra kosten oneindig veel spaarrekeningen kunt openen. Zonde om daar geen gebruik van te maken, want sparen is leuk. Althans, als het lukt. En als het niet lukt, heb je vanaf juni 2019 de spaardoelen-functionaliteit in je Knab App die je daarbij helpt. Een nieuwe functie die er – mede dankzij onze klanten – is gekomen.


Getest: spaardoelen
De afgelopen jaren hebben we met veel klanten gesproken om te kijken hoe onze klanten meer en beter konden sparen. Uit al die gesprekken kwam de eerste versie van de spaardoelen-functionaliteit tot leven. Die versie hebben we natuurlijk door klanten laten testen. We kregen antwoorden op de volgende vragen: Wat vind je ervan? Wat kan beter? En wat mis je?

Jullie mening
Zo wilden jullie de spaardoelen personaliseren, het liefst met foto’s. En het aanmaken van een spaardoel moest snel en logisch gebeuren. Jullie wilden ook weten wanneer het spaardoel bereikt zou zijn, het liefst met een visueel element op het scherm. Ook terugkerende overboekingen kunnen instellen, vonden jullie belangrijk.

Wat we ermee hebben gedaan
Het team ging met alle feedback aan de slag. Daaruit is de spaardoelen-functionaliteit tot stand gekomen. Die staat nu dus live in de app. En daar zijn we heel trots op. Maar dit is nog maar het begin. In de toekomst willen we jullie helpen om het bedrag dat je wilt sparen nog sneller te bereiken. Hoe? Houd daarvoor je Knab App en natuurlijk Knab Open goed in de gaten.

0 reacties

Geen reactie

Reageer