Vraag

strafmaatregelen en hoe ga je om met klanten

  • 14 september 2020
  • 0 reacties
  • 62 Bekeken

Knab belaagt mij nu al enige tijd met het dreigement dat ik niet meer bij mijn rekening kan als ik niet als de weerga de orders opvolg en via de app ga bankieren etc.

Ongeveer een week of drie geleden heb ik dat zelfs geprobeerd maar ook met de assistentie van een van de medewerkersters is het niet gelukt om die app actief te krijgen.

Na een keer of tien een poging te hebben gedaan  (u leest het goed) heeft uw medewerkster (en ik ook) het opgegeven. Ik zou vervolgens terug gebeld worden  om te zien wat er aan de hand was.

Uiteraard is dat laatste niet gebeurd. Ook een chat in die richting leidde niet tot verder resultaat.

Om uw unieke strafmaatregelen te voorkomen heb ik toen maar (ja, ook als de weerga) een nieuwe bankrekening elders geopend. Op een klein bedragje na heb ik mijn tegoeden dus maar overgeboekt, spaar en lopende rekening.

Vandaag nog een poging gedaan om u te bellen/chatten om mijn ongenoegen over uw klantvriendelijkheid kenbaar te maken  , dit leidde tot contact via de telefoon wat eigenlijk meteen weer verbroken werd. Tja, zo zijn onze manieren.

Sindsdien zit ik alweer zo’n klein uurtje minuten (ik ben de 9e voor wie het geloven wil) in de wacht. Maar u begrijpt al dat dat geen succesnummer is. 

Terwijl ik dus in de wacht dan maar een mail gestuurd naar knab, en dit forum opgezocht en dit epistel hier geschreven.

Zijn jullie eigenlijk nog wel bij zinnen om jullie eigen zaken niet in orde te hebben en dan mij dreigen dat ik niet meer bij mijn rekening kan als ik  jullie orders niet opvolg.

De enigste reden dat ik die rekening nog heb is om te checken of er nog een verdwaalde betaling via de knab rekening wordt gedaan.

Resultaat is dus dat jullie mij weggejaagd hebben van de knab bank. Misschien is dat wel jullie wens ? ZEG DAT DAN !


0 reacties

Geen reactie

Reageer