Vraag

3x foutieve pincode, wat nu?

  • 6 september 2020
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Ik heb 3x een foutieve pincode ingevoerd tijdens het betalen, wat nu? Hoe deblokkeer ik mijn pas? 


3 reacties

Reputatie 5
Badge

Ik heb 3x een foutieve pincode ingevoerd tijdens het betalen, wat nu? Hoe deblokkeer ik mijn pas? 

https://registreren.knab.nl/aopapi/General/DownloadDocument/HandleidingBetalen

Pincode verkeerd ingetoetst in een geld- of betaalautomaat? Heb je in een geld- of betaalautomaat je pincode 3 keer verkeerd ingetoetst? Dan wordt je betaalpas geblokkeerd en moet je een nieuwe betaalpas aanvragen. Dat kun je zelf online doen. Ga naar OVERZICHT ► INSTELLINGEN ► NIEUWE BANKPAS.

Je kunt dit tussen 8.00 en 22.00 uur ook telefonisch doen. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je de nieuwe betaalpas.

Reputatie 5
Badge

Dit hoort toch niet thuis in de rubriek “Evenementen”

Klopt. Maar wanneer je een nieuwe post maakt is het niet meer mogelijk om voor “Vraag” te kiezen. Enkel “(Ge)test” en “Evenementen” is beschikbaar. Dus dan wordt het eigenlijk willekeurig waar iemand zijn vraag neerzet. Ik had het ook al via de mail gemeld bij Knab. 

Maar een extra reminder kan vast geen kwaad: @Lisa  

Voor sommigen is het blokkeren en deblokkeren van een betaalpas misschien tóch een “evenement”. . . .     :joy:
 

 

Reputatie 4
Badge

Dit hoort toch niet thuis in de rubriek “Evenementen”

Reageer